LOKASYON BAZLI PAZARLAMA

Dijital pazarlamanın bir alanı olan sosyal medyanın bir diğer yönüde lokasyo bazlı pazarlamadır. Lokasyon bazlı pazarlama özellikle Forsquare üzerinden hizmet veren lokasyon bazlı servis ile yapmaktadır. Özellikle mobil kullanıcılar tarafından kullanılıyor ve en fazla check-in yapanın mayor olması ile bir çekişme yaratan eğlenceli bir servistir.

Ülkemizde gelişme aşamasında olan Forsquare, yurtdışında ise çeşitli yarışmalar ile kampanyalar düzenlenmektedir. Örneğin bir cafede check-in yaptığınızda çeşitli hediyeler sunulmaktadır. Bu konuda Türkiye’nin en önemli kişisi ise Ekin Uluköktür.

Ekin Ulukök ve Lokasyon Bazlı Pazarlama

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s