#ruhum18cunku

Hızla gelişen sosyal medyanın reklam ve tanıtıma etkisi gün geçtikçe artıyor. İzmir’li bir firma olan Özusta Mücevherat’ın yeni markası Oz için başlattığı hashtag öğlen saatlerinde zirveye oturdu.

71 yıllık bir kuruluş olan Özusta Mücevherat, gençlere ve kendini genç hissedenler için yeni bir marka çıkardı, Oz. Markanın gerek tasarım gerekse iletim ekipleri gençlerden oluşmakta. Bu sayede gençlere yönelik bir markayı onlarla yaratarak 71 yıllık deneyimlerini genç ruhlarla birleştiren ekibin başında ise Erhan ve Sinem Özusta bulunmakta. Gençlere destek olarak onlarında deneyim kazanmasını sağlayan Özusta, Oz markası ile sadece ağır mücevherat değil aynı zamanda gençlerin kullanabileceği takıların da şık olabileceğini kanıtladı.

Markanın lansmanı için bugün (18.05.2011) Twitter’da #ruhum18cunku hashtagini başlatan ekip birkaç saat sonrasında başta İzmir olmak üzere Worldwide seviyesinde top trendse girdi. Akşam saat 18:00’de ise OzbyOzusta hesabıyla hashagin kaynağını ve Oz markası ortaya çıktı.

Genç ekibin enerjisi ve Erhan – Sinem Özusta’nın tecrübesi ile iyi bir başlangıç yapan markanın gelecek günlerde neler yapacağı ise merak konusu.

Tanıtım filmi

http://vimeo.com/41975602

Oz Facebook Sayfası

Oz Twitter Hesabı:

Özusta Mücevherat Websitesi

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s