GENÇLER NEREDE

MasterCard tarafından gerçekleştirilen araştırma sonucunda 15 – 24 yaş arası gençlerin %84’lük bir kısmı hergün sosyal ağlarda yer alıyor. Genel olarak öğrenci olan bu genç nüfusun büyük bir bölümü ailesiyle yaşıyor ve televizyondan daha çok bilgisayar ve internetle vakit geçiriyor.

Boş vakit değerlendirilmesi konusunda ise internette vakit geçirmek arkadaşlarla gezmenin hemen ardından 2. sırada yer alıyor. Televizyon izlemek ise 3. sırada.

Gençlerin interneti sadece vakit geçirmek için değil aynı zamanda alışveriş için kullandığı da ortada. Bilet ve giysi alışverişlerini genellikle internetten yapan gençler, nakit kullanmak yerine herzaman kredi kartı kullanmayı tercih ediyorlar.

Hızla gelişen akıllı telefon sektörüde gençlerin internette vakit geçirmesine olanak sağlıyor. Mobil internet kullanıcısı gençlerde hızla çoğalmaktalar. Ortalama olarak 2 yılda bir cep telefonlarını yeniliyorlar.

Araştırma sonuçları böyle olunca, hedef kitlesi gençler olan markaların tercihleri de bu yönde değişmeye başladı. Yakın bir zamanda gençlere ulaşmak isteyen markaların tamamen sosyal ağlara yönelmesi ve yaratıcılıklarını kullanması gerekecek.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s