#HASHTAG

Sosyal medya tutkusu gün geçtikçe büyüyor bununla birlikte markalarında bu mecrada yer alma çabaları artıyor. En yaygın kullanılan sosyal medyalardan biri olan Twitter’da herkesin gördüğü # işareti ise markaların yeni favorisi. En son dün başlayan #eniyi3lu hashtagi bugün sabah gazetelerdeki ilanlarda kime ait olduğunu gösterdi. Benim gibi Nescafe veya Jacobs gibi 3ü1arada kahve üreten firmaları düşünenlerin olduğunu da biliyorum. Ancak süpriz bir şekilde karşımıza çıkan bir otomobil üreticisi Volvo oldu. Volvo S60 ve V60 otomobillerinin lansmanını Twitter üzerinden #eniyi3lu hashtagi ile yaptı. Slogan ise “BEKLEDİĞİNİZE DEĞDİ 1.6 – DİZEL – OTOMATİK VOLVO’DAN #ENİYİ3LU

Peki Volvo bunu yapan ilk marka mı? Tabi ki değil. Doritos Akademi sürekli olarak hashtag kullanan bir başka marka. Bunun yanında neredeyse bütün yerli diziler yayınlanırken bu hashtagleri görebilmekteyiz. Amaç belli Twitter’da TT (Trend Topic) olmak. Sosyal medya gelişmeye devam ettiği sürece hashtaglerde nasıl yaratıcılıklar göreceğimiz ise merak konusu.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s