PİZZA, FUTBOL ve FACEBOOK

2012’nin ilk çeyreğinde 901 milyon kullanıcıya erişen Facebook, markaların uygulamaları için vazgeçilmez alan olmaya devam ediyor. Pizza denildiğinde akla gelen ilk isimlerden olan Dominos Pizza ve spor giyimde Adidas’ın en büyük rakibi Nike iki uygulaması ile facebook kullanıcılar tarafından son günlerde en çok göze çarpan markalar. Dominos’un Lezzeti Tamamla ve Nike’ın I AM PLAYR uygulamaları bağımlılık yaratan cinsten. Nike uygulaması 1 yıl kadar önce başlamış olsa da son dönem grafiği daha hızlı yükselme göstermiş durumda özellikle Türkçe seçeneğinin eklenmesi bu yükselişte etkili oldu denilebilir.

Dominos Pizza’nın Lezzeti Tamamla uygulaması, kullanıcılara 8 dilim pizza veriyor ve sizden bu dilimleri tek bir pizza türünde tamamlamanızı istiyor. Bunu yaparken sizin gibi uygulamayı kullananlar ile dilim değişimi yapıyorsunuz. Dilim değişimi için ise soslarınızı kullanıyorsunuz. Her dilim %10 sosa değişiyor. Süprizlerle karşılaşmamak için %5 sos karşılığında karşınızdakinin dilimini görebiliyorsunuz.

Nike ve I AM PLAYR uygulamasına gelince bir forvet oyuncusunun tüm kariyerini yaşıyorsunuz. River Park’ta kariyerine başlayarak bir futbol macerasına atılıyorsun. Tabi bütün ekipmanların Nike. Oyuniçi videolarla desteklenmiş ve bu videolar 2008 yılında Nike’ın Take It To Next Level rekalmlarını andırıyor.

2008 yılındaki Take It To Next Level Reklamı

I AM PLAYR Beta

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s