REKLAM VE ÜNLÜ KULLANIMI

Reklam sektörü uzun yıllardır ilgi çekmek için ünlü kullanımına yönelmiştir. Bu yöntem sektörel bazda yer yer başarı getirsede bazı ünlüler ve markalar tam olarak uyum sağlayamamıştır. Örneğin Arzum Onan ve Arzum markası başarılı bir uyum içerisindeyken, Sinan Çetin ve Doğuş Çay bu uyumu sağlayamamaktadır.

Sadece reklamlarda oynayan ünlüler değil aynı zamanda bu ünlü isim müzik dünyasından ise jinglelarda da kendini göstermektedir. Aşkın Nur Yengi ve İstikbal reklamında ki Ay İnanmıyorum şarkısının jingle versiyonu ve gençler tarafından çok sevilen Model grubu’nun Işık Üniversitesi için yaptığı Sende Işık var jingle’ı seslendikleri hedef kitleler bazında başarılı örneklerdir.

Bir diğer ünlü kullanımı ise iletişim sektöründe kullanılan komedyenlerdir. Bu sayede hem reklamın eğlence unsuru hem de ünlü kullanımı gerçeklestirilerek çekicilik sağlanmıştır.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s